hemma dag...


Min personal är den BÄSTA!!! Dom får mig verkligen att må bra!


Idag när jag vaknade så mådde jag inte riktigt bra! Mina underbara tjejer på jobbet ställde upp för mig så att jag kunde ligga hemma och ta igen mig! jag somnade kl tolv igårkväll och vaknade kl 12 på förmiddagen (efter att varit uppe och duschat vid 7...hehe) sedan käkade jag frulle och slängde mig med datorn i soffan!
Har bara legat still hela dagen, kollat på Ellen, och massa tv! Skönt att inte få göra någonting annat! Det är ju fredag och då måste man ju få i sig lite gotteri! Så på med myskläder och in i bilen! Lidel nästa! Nu ligger jag återigen i soffan och kollar på tv!


Imorgon är det JULFEST på södermälarstrand som gäller...men vad ska jag ha på mig? Jag är ingen kjol/klänningtjej...
kan ha det på sommaren, och när jag gifte mig! Sedan har jag köpt en till jul och nyår...men inte tills imorgon!
ett par svarta byxor och...hm vad mer?

det får vi se imorgon, tar med lite olika så får tjejerna bestämma! ;) nu ska jag kolla på IDOL!

MEN JAG SAKNAR DANIEL VÄLDANS MYCKET! HAN ÄR SÅ DUKTIG SOM JOBBAR TILL 21 SÅ MÅNGA DAGAR I VECKAN! FÖRHOPPNINGSVIS SÅ KOMMER HAN IN OCH BÖRJAR PLUGGA TILL VÅREN! MÄKLARE NÄSTA!!


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0