återigen en visning...

Nu är det precis en tant som kollat på vår lägenhet som sigtunahem ska hyra ur. Det har varit 4personer hittills och kollat på den, jag tror att man ska bestämma sig senast imorgon om man vill hyra den. Det vore bra för oss om det är någon som vill hyra den från 1/7, istället för 1/8. Det skulle göra oss väldigt glada, för då slipper vi betala dubbla hyror i två månader! :)

Daniel är på väg hem ifrån jobbet nu, jag vet att han är världens gladaste för tillfället - SVERIGE HAR JU GÅTT VIDARE!!! Underbart, jag är faktistk intresserad av sport när det gäller något som Sverige spelar! Då tycker jag att det är riktigt skoj tilochmed!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0