HELG!

Då var det helg igen!
Igår så var jag och min prins ute och åt mysig middag! Jag åt Filé Oskar, Daniel åt någon god oxfilépasta!
I helgen så ska vi åka till barkarby och kika runt lite, förhoppningsvis hänga med lite kompisar!

Angående bilderna med abort som jag la upp, så säger jag Nej till abort för det är liv som blir borttagna från den här världen. Men sedan är jag kluven i vissa fall, som tex  Camilla skrev, om man blir våldtagen...jag vet inte hur jag ska ställa mig till den frågan...

keep on going!

Kommentarer
Postat av: tina

Oj, här händer det grejer i bloggen! Va kul!!! Jag har också lagt upp lite nytt! :) Hoppas ni haft det bra i Barkarby! Lät jättemysigt! Hoppas vi ses på GK idag... Det var så länge sen! Kram!

2008-11-30 @ 14:30:49
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0