Lite bilder från gårdagen, 081008


Christoffer och Peter hemma hos Peter & Jenny!

Min kompis maria har öppnat en supermysig affär. Hon säljer allt du kan tänka dej, Inredning, Kläder, Smycken, Gamla fina kakburkar, m.m plus att det hon driver ett litet kafé!!
Ligger mittemot Hemköp i kinna!

Här fikar vi i Marias affär "Shop around the corner"

Det blir mycket kaffe och fika när man är hemma och hälsar på! Nu är jag, koffe och en kompis Örjan och fikar på skrädderiet! Jag tog en grekisk sallad, och grabbarna tog pannkakor med sylt och grädde!




Här är dom farliga katterna jag pratade om...idag på morgonen hoppade den lilla röda upp i mitt knä, och jag lät han faktistk vara där ett tag! :)

Kommentarer
Postat av: tina

Tack för din snälla kommentar! Du är så söt! :) Va kul att se lite bilder på din familj! Ser ut vara en riktigt mysig affär det där!

2008-10-09 @ 15:55:46
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0