LEDIGHET!

Nu sitter jag ute på balkongen och njuter av både solen och min ledighet! Varannan vecka så är jag ledig två vardagar i rad, det är rena lyxen!
Håller på att försöka sätta upp golvlisterna här hemma, det är ett riktigt pussel! Så nu har jag tagit en liten paus så att jag inte gör något fel...kan ibland bli lite för ivrig förstår ni!

Daniel är på gymmet nu, sen ska han dra till bibblan och plugga! Jag längtar såå mycket tills att jag kan börja träna!
Som ni vet så fick jag njurbäckeninflammation...käkade pencillin i 14 dagarn! Nu har jag fått UV igen...inte alls kul! Var på vårdcentralen igår och dom ska göra en utredning på mig! Om jag förstått det hela rätt så är jag recistent mot viss pencillin! Läkaren sa att hon ska skicka en remiss till mig så att jag kan röntka njurarna så att dom kan hitta felet någon gång!
Nog pratat om det!

:D Jag trivs verkligen här i SYLTA, vi har det så mysigt, och det är så himla vackert område! Men någon stans i mig så finns det en oerhört stor längtan efter hus och barn! Daniel längtar oxå, men han är ju lite mer realistisk! Det är kanske bra ;) hehe

Snart bär det iallfall av till varmare breddgrader! I slutet av Maj så håller vi tummarna för att hitta en turkietresa, två veckor som vi ska tillbringa tillsammans med Markus och Lisette!

Det är kul att det är så många som läser bloggen, ännu roligare när ni skriver någonting! Det betyder verkligen något för mig! :)

Ikväll ska vi ut och käka på Golden Cave här i Kungsängen, en supermysig restaurang med mycket god mat och mycket trevlig personal!


Sköt om er!

kram

Kommentarer
Postat av: Eve

Men hanshi, jag visste inte att du har njurbäckeninflammation!! Stackars dig :( jag hade det för några år sedan så jag vet hur ont det gör...!! yjja

Låter som att du och daniel mår bra annars, det är så roligt att läsa dina inlägg för det sprudlar om dom ;)

Kramar!

2009-04-28 @ 13:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0