VALBORG, JA...

Sitter här ute på vår härliga balkong! Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Daniel jobbar till 21 idag, han tog ett kvällspass åt en tjej som var tvungen att vara ledig!
Jag har inte så mycket att göra, tråkigt nu när det faktistk är valborg! Har precis tänt ett ljus i min lykta här ute, haha! Det får symbolisera min brasa!

Tråkigt att sverige förlorade mot ryssland i hockey VM! Det var en bra match det lilla jag såg! Sverige är bra, men tydligen inte tillräckligt!

Ikväll så måste jag igentligen packa massor,...ska ju vara klart tills vi ska åka imorrn! Jag drar direkt efter jobbet! Daniel får fixa smått och gott här hemma! Det blir han som får städa, gillar inte när det är stökigt när man kommer hem från att vara borrta ett längre tag!


sköt om er och njut av valborgsmässoafton!!!

STOR KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0