VÄRLDENS BÄSTA MAN!

Han är helt fantastisk!
Han pluggar, jobbar och tar hand om mig! Han sliter och sliter! Helt fantastisk är han!

Imorse drog han iväg till bibblan vid 10 och satte sig och pluggade. Han kom hem för lunch kl 14, sedan har han lastat hela bilen full med gamalt parkett golv som ska köras iväg till tippen! Jag har hjälpt till i den mån jag orkar. Nu har han dragit iväg. Sen ska han till bibblan och plugga ännu mer!
När han kommer hem så vill han fixa sovrumsdörren, just nu så har vi bara ett överkast hängande för så att vi inte ska få ljus i ögonen när vi sover!
Vi har inte några dörrkarmar, eller tröskel uppe så det ska min hendiga make fixa sen!
Han är braig han!!

Jag har varit uppe i två timmar idag, är helt SLUT nu! Fattar inte detta! Nu måste jag lägga mig och sova! Detta tar kål på mig! Bara jag är frisk tills på Fredag!


Sköt om er, Det ska nämligen jag göra!

NJUUUT AV SOLEN! - - Gärna lite åt mig med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0