Hej mitt vinterland...

 

Nu är ÄNTLIGEN snön här! Underbart vackert! Jag vill bara ut och åka pulka!
Det var ju vår plan idag, att vi skulle ut och leka i snön! Daniel skulle ha tenta mellan 8-12, sedan JULLOV! Men han fick reda på IGÅR att det var ändrat till 13-17...så dagen blir lite anorlunda! Jag ska sitta och jobba med BRFbladet, och sen ska jag åka och träna! Är ledig idag som ni förstår, ska egentligen vara ledig imorgon med, men var tvungen att jobba ett extra pass! :)

 

Här kommer lite bilder från vårt juligastockholm...


 

Vår bil är den första på parkeringen, ser ni så mycket snö det ligger på den!?
Det är säkert 3dm, om inte mer asså!


Vår lilla julstjärna i vardagsrummet! :D Daniel säger att snart kommer det komma 3visemän och knacka på dörren, för att dom hittat stjärnan på himelen!

Mitt fina träd i vardagsummet som tillverkades i våras,
passar perfekt in nu när det är snö på träden ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0