NYTT UTSEENDE

Har inte bloggat på ett bra tag, har helt enkelt inte orkat!
Har hänt massor med saker, som jag inte orkar sitta och skriva ner!
Haha...Daniel ska gå och lägga sig nu så jag är lite sugen på att krypa ner under täcket brevid honom...;)

Under den tid som jag skippat bloggen så har vi varit i Riga, det var mysigt och roligt! Jag och Daniel hade såå roligt tillsammans, älskar verkligen honom! vi skrattar mycket tillsammans!
Gamla stan i Riga var supermysig!
Båtresan var jätterolig, vi satt och spelade BLACK JACK, vann pengar...förlora allt! Så som det ska vara helt enkelt! Men nu snackar vi inte några ståra pengar precis, vi spelade bort en hundring! Det var andra som spelade bort tusenlappar...då får man lite ont i magen!

För drygt en vecka sedan så började jag jobba på Intersport, det är roligt! Trevlig personal och roliga arbetsuppgifter! trivs verkligen på jobbet nu!
Men jag saknar all personal i 30B!!

Imorgon är jag ledig, från jobbet iaf! Men jag kommer jobba massor här hemma! Ska kanske börja med att lägga golvet i vardagsrummet, om jag inte gör det så kommer jag nog att rensa i förrådet nere i "källaren"

Nu ska jag sova!

Keep on GOING!
skriv gärna en liten kommentar så att jag vet vem som är uthållig och följer bloggen!


KRAM

Kommentarer
Postat av: 60+

din granne dörr i dörr, du vet med den uppstoppade fågeln;)

kram!

2009-02-15 @ 23:30:05
Postat av: tina

Kul med ny design! Lustigt nog satt jag också och fixade med en ny bloggdesign igår! :) Hann dock inte få den riktigt klar innan jag var tvungen att gå å lägga mig! Hoppas ni får en skön vecka! Kram!!!

2009-02-16 @ 10:02:57
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: 60+

Vilken fin bid på er:)

2009-02-16 @ 21:49:26
Postat av: Anna Ivarsson

Hej Johanna !! Jag följer din blogg.

Hoppas allt är bra.



Anna

Spana gärna in min blogg med !!

2009-02-16 @ 21:51:21
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Johanna Eliasson

Vad kul med så många kommentarer!

Vem är 60+??

Är det wibergs? Eller är de Sivan och Bengan? Eller kanske någon annan som älskar den fina UGGLAN! haha

/J

2009-02-16 @ 22:39:08
Postat av: Anna Ivarsson

Jag har kontakt med Elle men nästan inget med Frida. Det var väldigt länge sen man såg henne. Hälsa Din bror och Jenny.



Ha det gott

2009-02-16 @ 22:43:26
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: 60+

60+ vet alltid vad ni gör;) vi håller koll. spanar från köksfönstret. brukar se Daniel i sina speedos på mornarna.

2009-02-17 @ 08:56:05
Postat av: johanna

Haha!!

Då kan ju Dala och Anton bilda klubb!

Speedos är så snyggt asså! ;P

2009-02-17 @ 20:03:01
Postat av: Alex

Hej din lilla räkmack! Haha Tack för hjälpen me allt om Thailand! Saknar er redan!! Pöss Pöss

2009-02-17 @ 21:03:45
Postat av: Pia

Va tråkigt med bilden men vilken tur att ni hade kvar försäkringen! Lycka till med ditt nya jobb!!



kramar från fam Struxsjö

2009-02-21 @ 12:45:19
URL: http://www.livetpafyran.blogspot.com
Postat av: Anonym

hello johanna:) jag fölger bloggen=) Kine i din klass på sos

2009-03-05 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0