SJUKLING

Idag är min lediga dag, hade tänkt att spendera den med Daniel. Vi skulle ut och äta lunch på en mysig restaurang här i Kungsängen...men dessvärre är han sängliggande! Hög feber, ont i halsen och huvudet! Ena stunden svättas han som en gris, och andra fryser han som bara denn! Stackare!
Hmm...vad ska jag göra idag då? Inte kan jag åka iväg någonstans heller eftersom vi inte har någon bil för tillfället!
Vet att vi får låna Anton och Jennys, men den drar så mycket soppa så då vill jag inte göra massa ärenden utan bara korta...

Det var precis någon här från HSB och bytte något filter på vår värmepump...jag var ju inte den frächaste precis när jag öppnade dörren...haha...hoppas han har sett värre!

Vad ska man göra för att bli frisk när man är förkyld? Någon som har några bra tips? Jag är så rastlös, vill att han ska bli frisk NU NU NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0