SKRIDSKOÅKNING

Underbara helg, underbar natur, underbara man!
Mmm, vad bra jag mår just nu!
Allt känns så bra, jobbet känns bra, mitt äktenskap är bra, jag trivs där vi bor...ja, trivs med livet helt enkelt! Saknar dock många av mina vänner, Markus & Lisette, Goggo & Martin, samt Alexandra! Markus, Goggo och Alex har lixom alltid varit en del av mitt liv, och kommer att vara det för alltid! Älskar er!

Idag så var jag och Daniel ute och åkte skridskor på sjön, solen sken och vi hade så roligt tillsamman! Älskar att skratta tillsammans med honom! Vi hade med oss lite massäck, som bestod av gott te, bullar, muffins och lite snacks!

Det är en ENORM välsignelse att bo så nära naturen som vi gör! Det tar oss max 3minuter att promenera till sjön!
Så att ta ett dopp i sjön på sommaren efter en varm dag, eller att gå ner och åka lite skridskor en solig vinterdag är alltså INGA problem!

Nu sitter vi hemma och bara slappar, snart ska jag klippa Daniel. Just nu spelar han Medal of honor - som han fick i julklapp utav min pappa. Jag bloggar, och vi bara njuter av ledigheten helt enkelt!

Nedan följer ett litet bildkollage från dagen, sista bilden visar vart vi bor. Försökte ringa in vårt hus, det ligger bakom granarna så man ser det inte. Men jag gjorde ett försök!




Igår hade vi föressten besök av JAKE, mycket trevligt! Han drog hem vid 01.30, vi käkade god mat, tittade på film, Youtubeklipp, spelade WII och skrattade HEJDLÖST mycket! Underbart med vänner!

Kommentarer
Postat av: tina

Oj! Vilken supermysig dag ni verkar ha haft! :)



Med oss är det bara bra! Vi hade också en fantastisk helg... Vi kommer supergärna hem till er nån dag! Saknar er! Kram!!

2009-02-23 @ 20:41:50
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni har inte lånat bilen än, säg till när ni behöver den. Hur har det gått med er bil?



Nu har Oliver åkt på influensan också, den är riktigt SEG!!:(

2009-02-25 @ 11:07:10
Postat av: Johanna

Jag tror Daniel oxå åkt på den, han gick hem från skolan idag. Ont i halsen, och hostig samt feber...ucha! Stackars lilla Oliver!

Vet inte riktigt hur det går med bilen, det är fortfarande på lagning...tror vi får tillbaks den om ca 3veckor! Tack för det stående erbjudandet! Ni är klippor!

2009-02-25 @ 12:55:25
URL: http://dajo.blogg.se/
Postat av: sandra

hello! i LOVE rött - så snyggt det blev! härligt att se att livet är gott - synd att vi inte ses ikväll! en annan gång! kraam

2009-02-26 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0