40.000 STEG

Mitt nya mål är att gå 10.000 steg om dagen! Om jag går 40.000 steg mellan måndag och torsdag så får jag äta godis på både fredagar och lördagar, om jag inte klarar det blir det bara på lördagar! Jag vet inte riktigt om det är en belöning eller bestraffning! Haha, men jag har iallfall klarat det! JPPIE är så glad, nu är det bara att fortsätta veckan ut!
Det är såå bra med en stegräknare som räknar ut, sträcka, steg samt kaloriförbränning! Det blir lixom lite roligare då!!



PS! Vill bara gratta örjan, pia, frida och filippa till turkiet resan!
Vad underbart för er att ni bokat en mysigt solsemester!
 KRAM

Kommentarer
Postat av: kussen från kinna

Hej Johanna och Daniel.Hoppas allt är bra med er?:) Med oss här hemma är det super:D. Va roligt att du har en blogg visste inte att du hade någon Mia nämnde den och tänkte att jag måste kolla. Ha det bra och lycka till med gåendet:P.Kram Emilia

ps.Mia och jernberg är här och hälsar så gott:D.

2009-01-17 @ 21:18:47
URL: http://emiliaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0