Grillning!


Idag har vi och har fortfarande...en riktigt mysig dag! Vi sov till 11...mycket skönt att sova ut!
Vi käkade en härlig frukost, kokta ägg gör min dag fulländad!
Vid 12 tiden drog vi till Anton, Jenny, Olliver och Emely vi skulle ut och grilla!
Gick en bit till andra sidan sjön, tog fram grillen och tändstickorna och började grilla...haha ;)
mycket god korv...men mindre god majskolv...den smakade liiite för mycket tändvätska!

Nu sitter vi i soffan och kollar på shreck, Emely sitter i Daniels knä och säger att hon älskar honom (Till Daniel asså ;D)
Snart ska vi dricka lite kaffe, käka godis, spela spel och kanske kolla på film! Jag NJUTER verkligen av att vara ledig och vara med underbara vänner som gör livet värt att leva!


Fin utsikt över sjön!


Anton drar sitt strå till stacken, bra jobbat!


Dom snygga fruarna! Förstår att ni valde oss grabbar ;P


Älskar detta kortet! Anton går med barnvagnen med två små sötat kids...Daniel och jag är inte vuxna nog...vi får dras med en gammel grill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder:)såg dom först nu, tack för en trevlig dag.

Kram!

En liten rättning bara, Emily och Oliver:)

2009-01-14 @ 10:45:05
Postat av: Anonym

Glömde skriva mitt namn, Jenny wiberg

2009-01-14 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0