Snart semester!

Nu är det inte långt kvar sen har vi två härliga semesterveckor!!

Just nu sitter vi och kollar på TOUR DE FRANCE, lagom intresserad! Men det är svärfar Björn som fått mig att börja kolla på det!

Vilka härliga dagar vi har haft föressten, har lärt känna lite släktingar. Närmare bestämt Daniels kusiner faster och hennes man! Mycket trevliga människor som jag känner att jag  kommer ha glädje av i mitt liv!
Innan vi träffade dom "denna vändan" hade både jag och daniel bara sett dom 2ggr på tre år...1gång på vårt bröllop och andra gången på patric och sofies student! Men nu denna veckan så har vi träffat som tre eller fyra gånger! Dom åker hem till Falköping imorgon, nästa vecka ska vi åka och hälsa på dom! :)

Nu ska jag spela lite mario cart! :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Mammutten

Kul att läsa!!! Ha en skön semester. Kram!

2009-07-24 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0