POOLDAG

Har precis varit och atit kebab pa ett gatukok. Kostade 55kr for tre kebab och tva drıckor! Inte sa mycket precıs!
Men gardagen slar verklıgen allt, da at vi RIKTIGT god mat!
Gott turkiskt brod med lite olika MEZE, Tva plankstek, en gorgonzolakottratt, en vegetarisk matratt. tva ol. tva drinkar. en jouce och fyra cola/ Ett stort fruktfat samt varsin kaffe & cappucino for endast 85kr per person.
Det var nastan lite pinsamt billigt!
Vi var pa marknad bade igar och idag, kopte massor med roliga saker! Bland annat massor med frukt, ett kilo jordgubbar for bara 20kr! haha...men jag angrade mig att jag inte skoljde av dom innan jag at dom! Inatt fick jag upp allt igen om ni forstar vad jag menar! Det var det vidrigaste jag varit med om!
Idag far det bli en slappardag vid poolen, jag orkar inte ga sa mycket. Ar helt mor!

Vi har gatt riktigt riktigt mycket pa denna resa! Vi har gatt strandpromenaden till icmeler 3ggr! Det ar ca 1mil enkel vag!

Kul att ni laser bloggen, tyvar finns det inte nagan minneskortslasare har heller! Men ni far se bilder nar vi kommer hem!!

Skot om er!
kram fran kraftorna!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Roligt att höra att ni har det så bra (förutom uppstötningen)Bra att mitt tjat om att ta det lugnt i solen har haft effekt. Jag tar bilen till Kungsängen när jag hämtar Kristoffer, så kan vi utnyttja pendel-kvartstrafiken, han och jag. Välkomna hem!

2009-06-06 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0