MIDDAGSGÄSTER!

Idag har jag varit ledig hela dagen, vilket självklart har varit helt fantastiskt underbart!
Jag vaknade när Daniel gick upp kl 9:30, han skulle nämligen gå till bibblan för att sätta sig och plugga i lugn och ro!
Igentligen var jag super trött, skulle kunna sova lääänge till! Men tänkte att det skulle vara mysigt att äta lite frukost tillsammans med honom!
Vi fick iallafall träffas en liten stund på morgonen, och det var mysigt!

När han gick hemifrån så satte jag mig lite vid datorn, är beroende! ...vid klockan tre så började jag städa! Sånt som måste göras lite då och då, speciellt när man ska få fin besök! :)

En arbetskollega, (som nu inte bara är just en kollega utan oxå en funnen vän) och hennes kille kom hem till oss på middga! Det var hur mysigt som helst, Kalle och Josephine är trevliga prickar! Vill lära känna dom ännu mer! Tur att jag jobbar med Jossan, allt blir så mycket roligare då! Det är lixom ännu roligare att gå till jobbet om jag vet att vi kommer att jobba tillsammans! Vi skulle verkligen kunna stå och snacka hela dagarna långa, men det går ju inte ju! Man måste ju jobba oxå! :)

Min älskade Daniel gjorde supergod mat, det blev svärmors speciallité, kycklingfilé i ugn med thaisås! till dessa serverades ris, turkisk yoghurt samt en god granatäpplesallad! MYCKET BRA JOBBAT PÄRLAN! (Jag har ju faktiskt världens bästa man!)



Kalle och Josephine

GOD NATT ALLA HÄRLIGA MÄNNISKOR

KRam Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0