SÖNDAG!

Nu sitter jag vi på jobbet och väntar på att klockan ska bli tolv så att vi kan sälja lite sportsaker!

Skönt att vara frisk nu, Daniel känner sig fortfarande inte riktigt hundra men tapper som han är så kämpar han på ändå!!
Igår kväll så kände jag mig inte alls bra, hade ont i hela kroppen och tror att jag hade feber! Tog en TREO så fort jag kände av symptomen så att jag inte skulle behöva vara hemma ytterligare en dag från jobbet!!
Jag tycker att det är skönt att vara frisk! Jobbigt att bara ligga hemma i sängen och sova och ha ont i kroppen! Mysigt att börja få träffa lite folk nu igen!

Jag är ledig på måndag, och sedan på tisdag så ska en arbetskamrat och hennes kille komma hem till oss på middag! Det ska verkligen bli supermysigt! :)

Nu ska jag dricka vatten, sen är det "FIT FOR FIGHT"


/Johanna


Kommentarer
Postat av: Peter E

Skönt att ni mår bättre, jag sitter i Norge med Jenny nu. Installera skype så kan vi snacka lite. Anv på skype: peternorge



Hur mycket rabatt får ni på snowboards?

2009-03-01 @ 12:23:38
Postat av: johanna

Tja Brollan!

Kul att höra från dig! Pappa sa att du jobbat din första dag! KUL!



Vi säljer inte snowboards, tyvär. Men annars hade vi fått 30% Tror att du kan hitta bättre erbjudanden på redan rabatterade brädor! Ska du ut i backen?

2009-03-01 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0