MÅL SOMMAR 2009?!



Bilder hämtade från:
http://leijonmarck.blogg.se/images/2008/stora_muskler_1_14623859.jpg
http://www.247weight.com/Amazon-Donna-blonde%20(2).jpg


Vad tror ni, kommer vi lyckas??
Var inte oroliga...detta är allt annat än vackert i våra ögon!
Nu har jag äntligen köpt mig ett års kort på Friskis! Jag och Daniel har varit iväg och tränat nu, jag är alldeles mör i kroppen! Det är mycket pengar att lägga ut på en gång, närmare bestämt 2700:- men det blir bara 225kr ifall man ser till månadskostnad. Då ingår gym träning, spinning och gympa! 
Jag har varit ledig idag, vaknade kl 12 av att pappa ringde och pratade lite! Hehe, undra hur länge jag skulle sovit om han inte ringt! Jag är en riktig sjusovare!
Han berättade att begravningen för Ola Serholt är nästa fredag, jag hade hoppats på att kunna vara med, men det är min jobbhelg så jag kan inte närvara! 
Sen pratade vi lite om Christoffers pass oxå, pappa ska hjälpa mamma att fixa ett till honom! Det blir lite lättare att åka utomlands då! :) Ifall vi skulle få ett ryck, så är det inte omöjligt att åka alltså!

Jag mötte upp älsklingen vid kungsängens centrum efter han slutat skolan vid två tiden. Vi trog och solade, sen åkte vi hem och käkade lite mellis! Mysigt att umgås med honom! Älskar honom över allt annat på denna jord!

Nu har Daniel en väldans energi och det är ju bra, för han bär ner massor med överflödiga saker som vi har i lägenheten, ner till förrådet! När han kommer upp så ska vi äta god sallad! Mmmm!!!

...måste bara tillägga när det gäller det här med styrketräning...vi körde biceps och rygg idag...men hallå! Allt som jag körde tog i hela armarna, jag har tydligen inte några muskler alls, för även när jag tränade övre delen av ryggen med en maskin, så fick jag ont i armarna ! HAHA, jag får ju vara glad att minsta lilla rörelse kommer göra mig starkare!

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: tina

Kul att ni kommit igång med träningen! Ska hålla koll på er så att ni inte ser ut som på bilderna snart! ;)

2009-05-13 @ 08:37:06
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå:) hörde nu på morgonen genom Anton att kortet är fixat, vad kul! Då får vi köra stenhårt nu då.

kram!

2009-05-15 @ 07:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0