7 ÅR SENARE!!

Jag är kissnödig, nervös, glad, sprallig...haha! Nu undrar du säker VARFÖR?
Jag säger bara en sak FACEBOOK är såå bra! Har nämligen fått kontakt med en gamal kompis som jag inte träffat på 7 ÅR!!! FATTA 7ÅR! Och hon ska komma till mig idag, NU, jag ska hämta henne om mindre än en kvart! HAHA WOW!

Vi kommer ha de såå kul! Hon har åkt från GBG, ska på konsert ikväll, och då funkade alldeles perfekt att träffas eftersom jag var ledig! Vi har ju inte ens pratat i telefon dessa år, undra hur mycket man har förändrats?
Nu ska jag dra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kul :)

2009-11-10 @ 17:14:41
Postat av: tina

Hihi! Va spännande! Facebook är verkligen bra på så sätt! Hoppas ni har det bra annars! Saknar er! kram!

2009-11-13 @ 09:45:11
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0