RYCK

oj...hur kan man få energi från ingenstans? Nu har jag iallafall röjt hela lägenheten. Det var verkligen som att en bomb hade slagit ner! Trots att jag varit ledig i två dagar har jag inte städat! Har hållt på med massa andra nyttigheter!

Igår så körde jag lite styrketräning här hemma med hantlarna! Gött att kunna göra det dom dagarna man inte hinner med gymmet! Idag har jag ett 12-21 pass att se fram emot! Tacksam över att ha ett jobb...men tycker att det är jobbigt att komma hem 22 MÅNGA dagar i veckan!
Nu är det  frikost som väntar! Daniel var sjuk igår så jag fick vara med honom hela dagen...eller, mer eller mindre! Han pluggade ju..och jag störde, som vanligt! :D Det är så det ska vara! ;)

Ha en bra dag nu, det ska nämligen jag ha!

Kommentarer
Postat av: tina

Bra jobbat! Jag skulle också behöva städa, men orkar inte! Angående bilderna, så har jag redigerat de flesta. Typ ändrat ljuset, beskärt mm. Hur gick det för dig? Anmälde du dig till redigeringskursen?

2009-10-12 @ 08:25:34
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Tack själv! Okej då ska jag spana på Lagerhaus nästa gång jag är där, dem var riktigt snygga =)

Kram

2009-10-18 @ 22:37:39
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0