Datormonografi - skiktröntgen

 

Visst ser det läskigt ut? Det tycker iaf jag...idag gäller det! Nu ska jag åka in i en sån här röntkenmaskin! Som ni säkert vet så hat jag haft problem med urinvägsinfektion, som senare oxå lett till Njurbäckeninflammation. Nu är det dags för min utredning, och jag hoppas att jag kan få ett svar på detta elände! Nu var det förvisso längesedan jag hade urinvägsinfektion...eller? Ja, sist kände jag ju inte några symptom...men vad jag vet så har jag inte haft det på ett bra tag.
Jag ska få sprutor och skit...saker som jag jag HATAR!!! Men jag fick med mig Daniel, min ängel, mitt allt! Han har tenta imorgon, men offrar dessa viktiga timmar för att vara på min sida!

 

Nu ska jag äta frulle, Daniel gjorde precis mammagrynsgröt...men istället för att hälla i 3matskedar pulver, så hällde han i 3dl! Haha...något förvirrad ;) Bara att börja om från början, han sa att han kunde äta det trots att det ser ut som misslyckad potatismos...men jag övertalade honom att tillaga ny gröt!

Önska mig LYCKA TILL...Det behövs verkligen! Är redan nervös!


Kommentarer
Postat av: Mammutten

Hoppas att det gick bra idag på sjukhuset Johanna.



Lycka till med tentan i morgon Daniel.

2009-09-24 @ 18:37:13
Postat av: Anonym

Lycka till!

Det kommer gå bra!



<3 :)

2009-09-24 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0