En dag i taget...

Ibland måste man stanna upp och tänka efter...man måste ta en dag i taget!
Jag kan flyga iväg i mina tankar och drömmar...lite för mycket ibland! :)

Igår var jag och tränade...gympa, ja Marianne du läste rätt! Trodde aldrig att jag skulle sätta foten på ett sånt pass...lite "pensionärsvarning"...men det var visst lite ungdomar där som hoppade oxå!
Vet dock inte om jag kommer göra det igen, var inte så kul...kanske mest för att jag pallrade mig dit själv! Vilken för övrigt är en väldig bedrift...första gången jag tränar själv!

Varför måste det vara så dyrt att åka hem till Kinna? Flyger vi så kostar resan 2000...åker vi bil så kostar det minst 1200...fredag kväll till söndag kväll...blir lite stressigt...får se hur vi löser detta! Tåg är ju inte ens att tänka på...om man inte har tur och hittar en sista minuten vill säga!

Ja, nu är kl drygt 12 och jag har precis gått upp! Skönt att sova, snart ska vi hem till Sofa och käka lurre!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Even

Älskar att du skriver lurre!

2009-09-10 @ 10:56:34
Postat av: Johanna

:) vem är Even då? Är det Evert eller?

2009-09-10 @ 11:15:26
URL: http://dajo.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härligt, Johanna, att du gympade. Och själv dessutom. Jag har gått på gympa själv i ca 30 år tills jag alldeles nyligen hittade ett par gympakompisar. Det blir mycket roligare när man är fler. Häng med på cirkelfyn nångång vettja. Kram.

2009-09-13 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0