Blue fruit tea...

Sitter här och dricker the på min rast, Blue Fruit Tea är inte riktigt min favorit, men det funkar!

Idag ligger Daniel hemma och är sjuk, ska nog gå och handla lite meducin till honom så att han blir frisk! Inte sååå rolgit att bli sjuk, när man väl är ledig!

Får se vad som händer i helgen, har inget speciellt inbokat, kanske blir lite målning...

Ha en skön helg...
härmed välkommnar jag solen, regn FÖRSVINN!! Nu är jag ledig, och då vill jag ha fiiiint väder!

just det, vi ska nog trotsa regnrusket och grilla ikväll, kanske blir jag som blir grillmästare ikväll...vi får se! Om inte daniel frisknar till vill säga! ;)

Tjejer kan mycket...men jag kan inte laga mat...haha

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej på dig.

Johanna! då är vi två som inte är så haj på att laga mat,vi är bättre på något annat.

Vårkramar från Mia



2010-04-09 @ 16:54:27
Postat av: Jenny w

Du KAN när du vill:)

2010-04-17 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0