Målartag

Daniel är inte riktigt frisk ännu, förkyld och matt.
Egentligen så vill jag göra massor med saker när jag är ledig, men idag så blir det inte så! Vi käkade sen frukost, och sen godis och ostbågar! :) hehe

Jag gillar inte att bara sitta hemma en hel dag och inte göra något, så då får jag vara kreativ med hemmets väggar och andra ting! Nu blir det måling, har strukit första lagret. Ska in och måla ett lager till...ni får se det färdiga resultatet senare...

Om jag orkar, så ska jag sy ett draperi till tvättstugan, att gömma tvätten bakom...men vi får se hur det blir med det!
Här kommer ett litet smakprov över med pågående projekt!


Med vattenpass, blyerspänna och maskeringstejp får man ett rakt resultat...OM man har ett bra vattenpass vill säga...



Härlig färg dethär!



Flammigt, precis som första lagret brukar bli...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har liknande färg i vår hall men mer skrikig!

2010-04-10 @ 17:01:08
URL: http://fashionbyc.devote.se
Postat av: Johan i Falköping

Är det TV-rummet ni målar om nu? Förut var det ju rött om jag minns rätt :) Riktigt snygg färg! Hälsningar Familjen Andersson i Falköping! :)

2010-04-11 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0