23/12

Idag har varit en riktigt lyckad dag! Vi har varit hemma hos en gamal vän, som jag inte träffat på ÅTTA ÅR! Det var verkligen trevligt att träffa henne och hennes 4 härliga barn. Tyvär jobbade hennes man, men honom får vi ta och träffa en annan gång.

Nu är vi hemma hos pappa och käkar lite kvällsmat, ska snart börja med morgondagens middag. Jag har nämligen tagit på mig att göra köttbullar och potatisgratäng. Så att man inte behöver äta något halvfabrikat. (något som min kära far är duktig på att tillaga) Hehe... min mamma gör bara hemmagjorda köttbullar EN gån per år, och det är just till julmaten! Så nu när vi är hemma hos pappa, så kan ju även jag bjuda på detta :)

Sitter och äter kvällsmat som sagt...men det är väldigt svårt att böja sig över tallriken, eftersom jag har två bebisar under mina revben! Hihi...

Hoppas att ni alla njuter av denna kväll!
Och tänk på EN sak, julen är till för att vi ska ha det mysigt! Tänk på barnen, och inte på flaskan!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0