SYSYSY

Jag fick en symaskin utav Daniel i julklapp för 2år sedan, den har jag använt mig av när jag sytt gardinger...Det är ungefär det som jag vågat mig på tidigare. Men nu fick jag lite ideér...så jag har börjat försöka lära mig sy lite annat än just raksömmar... Nu håller jag på med ett par byxor...men det ärju svårare än vad man tror. Eller är det bara jag som inte är så bra? :) Roligt är det iaf...när det blir snyggt och bra... får väl se hur slutresultatet blir. Här nedan kommer lite bilder iaf!

Daniel är iväg på EXAMENSFEST, han hade sista tentan idag! :) Så duktig! :) Så ikväll ska jag äta sånt han inte tål - JORDNÖTSRINGAR-...problemet är bara att jag inte är så jättesugen...men jag måste faktistkt äta nu! haha :)

 

 




Kommentarer
Postat av: Lisette

Ser bra ut! ;)

2010-12-20 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0