Oktober 2012

Oj, undra hur detta kommer kännas framöver! Just nu är det ju bara skönt, men att inte jobba förrens tidigast Oktobre 2012, känns konstigt! Jag vet att jag behöver det, för min kropp har sagt till, så nu är jag sjukskriven tills dess att bebisarna kommer till världen. Vad ska jag göra på dagarna då? hehe...jadu, det vet jag inte! idag har jag bara slappat... städade lite på morgonen. Nu ska jag ducha, kanske ställer mig och gör knäck sen.

I onsdags så åkte Sofie (Daniels lillasyster) till Thailand, så nu sitter hon säkert på någon mysig restaurang och käkar Panang ;). Eller något annat gott! Vi blir lite sugna på att dra iväg vi med. Men just nu går det inte, jag vill inte och bör nog inte för den delen heller FLYGA just nu. Tänk om bebisarna kommer på semestern, hehe!

Men i höst så ska vi iallafall åka iväg på semester, tillsammans med min lillebror Christoffer. Det blir troligen Turkiet, i en vecka.
Vi kanske gör en längre resa till nästa vinter. några veckor i asien tillsammans med våra två guldklimpar skulle inte vara fel.

Jag kikade igenom lite bilder från vår senaste resa, så titta och njuut!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0