DANIELS FÖDELSEDAG!

Vi har precis kommit hem från vår härliga minisemester! Daniel står och lagar TACOS, och jag har precis varit ute och skottat snö! Snön är härlig, men jag börjar faktistk tröttna nu!
Kryssningen har varit riktigt rolig, vi har skrattat MYCKET, ätit MYCKET god mat, och spelat bort LITE pengar...det har varit riktigt bra helt enkelt! Inatt sov vi inte så bra, av naturliga skäl...man är inte så van vid att hela rummet svajjar lixom...
Men vi hade iaf ställt kl på 8 imorse, detta för att avnjuta en rejäl frukostbuffé! :)MUMMA, Först  så sjöng jag för min älskling och gav han lite presenter! :)

Tror verkligen att han tycker att födelsedagen varit bra, nu ska jag glida in lite på TRADERA och se om jag kan fynda lite! :)

taka care

Kommentarer
Postat av: tina

Grattis i efterskott Daniel!!! Låter som att du haft en riktigt härlig födelsedag!



Annars mår vi finfint! :) Hoppas vi ses i gallerian nån dag! Kram!!

2010-02-04 @ 20:52:52
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0