OS...

Det är kul att vi tagit 2st GULD! Bra jobbat Charlotte och Björn!

Själv tycker jag att jag är värd lite guld, känner mig stolt över att jag tränar så mycket!
Igår tränade jag först mage på gymmet, sen gick jag på och körde ett rygg-gympapass...haha, kan inte hosa, skratta eller snyta mig...har jag tagit i då eller? ;)

Imorgon blir det Medelpass i Jakan, sen styrelsemöte på kvällen!
Jag är ledig både imorgon och på torsdag, vilket är väldigt skönt!

På torsdag ska jag köra CORE, det krävs mycket fokusering och ett bra balanssinne på det passet...något jag måste träna upp!
Haha, ni skulle sett mig förra gången, kan ju knabbt stå på ett ben utan att tappa balansen, och där ska man hoppa och skutta, upp med armarna, samtidigt som man har ena benet i luften och lutar kroppen åt sidan! HAHA
Men kul är det, vilket är huvudsaken, och vi har världens bästa ledare, hon är grymt peppande!

Men först av allt så blir det kudden...
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0