Tidig kväll..


Hej igen!
Det är ju egentligen ganska roligt att blogga, så jag får väl börja igen helt enkelt! :)
Daniel har gått och lagt sig, och jag ska gå in och sova jag med! Daniel är lite förkyld, det är verkligen inte likt honom att gå och lägga sig 20.30...och det är inte så roligt att sitta här aldeles själv i mörkret hellet ;)

På torsdag så fyller Daniel år, och det kommer vi fira med en härlig kryssning! Vi ska njuta och ha det bra helt enkelt! :) Det blir en 24timmarskryssning någon stans ;) Bokat och klart är det iaf! :)

Jag ska sätta mig ner i veckan och kolla på de första lektionerna i min kurs. Visuel kommunikation - Fotografering som jag brörjar plugga nu i vår! Skolan är på distans, 7.5högskolepoäng, Högskolan i jönköping!
Imorgon jobbar jag 12-21, sen ledig i två dagar! Mycket sjönt...då ska jag försöka pallra mig till jobbet!

Jag har tyvär varit sjuk i en vecka jag med...så det har inte blivit någon träning för min del! Vi var och åkte skidor i lördags med några kompisar, det var roligt...men jag är ju inngen drottning i backen precis! haha, jag hängde mest i värmestugan och softade!

Ett inlägg är ju mycket roligare när det är en liten bild med, så här bjuds det på en bild några dagar efter vårt bröllop 2006. Jag hade varit hos frissan, och några dagar senare så var vi på ett plan till Turklandet!

Sköt om er!




Kommentarer
Postat av: tina

Hurra! You're back!! :)



Va kul att du kom in på kursen! Vi får ha foto session tillsammans nån dag! :) Kram!!!

2010-02-02 @ 08:18:34
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0