@ work

Sitter på jobbet och ska snart in och jobba! Daniel sitter mitt emot, och dricker en Latte från vår kaffeautomat!
Det var såå skönt att sova imorse, snozade lite extra länge...hehe det är vi väldigt bra på nämligen! :) Gick upp kl 8, och drog hemmifrån 8.35 :) hihi

Ikväll ska bli en väldigt mysig kväll, vi ska nämligen hem till Sara och Mischa! Kolla på melodifestivalen, vilket vi inte tycker är så roligt igentligen! ;) Men att umgås är dessto roligare!

Vi blir anklagade för att vara datanördar...hehe, sitter med varsin dator på jobbet! :)

Sköt om er!
trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Va kul att jag träffade er på pendeln idag. Det förgyllde min resa. Arbetsdagen var mycket intensiv men rolig. Nu är jag helt slut /Mammutten

2010-02-06 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0