paradiset!

ojojoj vad jag ar matt!! Vi har precis kakat fruksotbuffe, kostar 120bath pp, vilket ar 30sek. Det kommer jag sta mig pa i nagra timmar...hoppas jag! vattenmelon, annanas, mackor, te, kaffe, omelett, juce..ja! Massor massor!

vi har det fortfarande mycket bra har i varmen, idag ar solen i moln , vilket vi verkligen NJUTER av!! haha, vi gor inte sa mycket om dagarna. Mest ligger vi och latar oss, antingen vid poolen, eller havet! klockan ringer 8.30 varje morgon, da hoppar vi upp och ar saaaa pigga och alerta! hehe...
vi brukar kaka lunch vid 15, och midda senare pa kvallen.

vi upptackte till var gladje att det finns biograf har pa on! Sa igar sa var vi och kollade pa karatekid, en mycket bra film! Se den! jag grat tillochmed...men jag tror att jag var den enda som gjorde det oxa! haha

Sen nar vi skulle aka hem igen vid 23...sa sag vi att det precis hade regnat. men det hade slutat da vi skulle aka hem, sa det var ju perfa! Trodde vi ja...haha, men efter bara nagra minuter kommer det VARLDENS skyfall, blixtrar och dundrar...vi fick stanna till 2-3ganger, for att det piskade sa i ansiktet att daniel bara kunde kisa med ena ogat! nar vi kom hem efter den langsta resa nagansin, sa var vi dyngblota! haha...sag ut som vi badat i poolen.
det var inte sa bra for mig, jag ar redan forkyld, och har nu blivit annu mer hostig, och snorig!

vi har bestamt oss for att stanna har till 1juli, da kommer va aka till Burma...maste over en landsgrans, eftersom vart visum bara galler i 30dagar. men nar vi fatt stampen i passet, sa drar vi vidare till Shoppingparadiset! BANGKOK, dar kommer vi stanna i nagra dagar, sen flyger vi hem!

Vi kommer aka ner tll kinna 8-11juli, farfar har namligen blivit dalig. Sa vi ska hem och halsa pa honom!


Vi hors snart igen!!!
kramar






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0