NUet...

Har precis varit iväg på styrelsemöte, det gick rellativt fort idag! Bara två timmar...men jag tycker faktistkt att det är roligt att vara med i styrelsen. Man får inblick i saker, man kan vara med och påverka och man lär känna sina grannar bättre! :)

Jag har börjat fundera mer och mer på vad jag vill göra på dagarna, jag vill inte vara kvar i den situationen som jag är just nu...ni som känner mig, vet vad jag menar...det är inte så smart att skriva ut allt man tycker och tänker på en blogg!

Ibland har jag fått frågan, varför jag har en blogg! Anledningen är inte att jag ska skriva av mina tankar och funderingar som i en dagbok...nej, en sån har jag redan, som ingen annan än jag får läsa!

Mitt syfte med min blogg, är att DU, ska kunna hålla dig lite mer uppdaterad om vad som händer i sylta :) Jag har bloggen för att jag vill vara mer Social helt enkelt! Det är lättare att skriva en liten rad, om vad som helst, och den som vill veta, får veta.
Sedan älskar jag att prata i telefon, eller hålla kontakten på ett mer personligt vis...har pratat med min moster idag, och det betydde väldigt mycket för mig att få göra det! Men det är inte helt lätt, då skulle jag sitta i telefonen väldigt ofta :D


Här nere kommer lite härliga bilder!

Mamma och Christoffer!
(Peter, jag hittade ingen bild på dig, men jag ska allt hänga ut dig på min blogg HAHA)


 

Världens Käraste par! Jag är sååå SUPERDUPERKÄR i dig Dalis!

Här är vi påväg till, eller har kanske precis varit i BULLERBYN! :D
Jag blev som ett barn på nytt...




Kommentarer
Postat av: Jenny w

Fina kristekrapin:)<3

2010-04-17 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0