uppe med tuppen...

Nu sitter jag här vid datorn, redo att börja plugga! Igår gick jag och la mig 01.30, och gick upp nu kl8...trots att jag är ledig från skolan! Att träna efter jobbet igår vid 22 var riktigt skönt! Jag har rejäl träningsverk...

Imorgon så ska jag och min älskade kusin Alexandra luncha, det kommer bli någon kinabuffé inne i stan! Åh, vad jag har längtat efter detta! Daniel är ju allergisk mot baljväxter, jornötter, soja, ärtor, bönor etc... så då kan jag inte äta den typ av ingridienser särskiljt ofta!

Ikväll ska jag försöka mig på ett spinningpass, om jag nu orkar! Daniel ska iväg till sin praktik nu, han är så himla fin i sin "mäklaroutfit".

HUR SER ER DAG UT??

Kommentarer
Postat av: smäm

hej! roligt att höra från dig! hoppas allt är väl.



jag ska packa inför en påsk nere på västkusten. hoppas du får en trevlig lunchdejt med kusinen då :)

2010-03-31 @ 14:42:24
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0