Thailand, tillsammans med världens bästa sällis!

WOW WOW WOW!!!
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga, jag tror inte att det är sant! Men nu är det bokat och klart!! När vi köpte våra biljetter i vintras, så kollade vi med Markus och Lisette om dom kunde följa med, vi kollade även med Hanna och Jonathan, och Jenny och Anton med familj... men ingen av dom kunde, vilket var väldigt tråkigt. Det är ju trots allt lite trevligare om man blir fler :)

Men igår så ringer världens roligaste Markus Daggefassan...öhh, när var det ni skulle åka till Thailand? Vi tänkte följa med, går det? VA!!!!????? Jag blev sååå glad, kändes overkligt, men idag bokades resan! Dom kommer till BKK 8/6, och vi kommer och möter upp dom, sen drar vi vidare på tre veckors äventyr tillsammans! MYSIGT; SPÄNNANDE OCH EXTREEEEMT KUL KOMMER VI HA!!!

Älskar er mina underbara vänner!

Här nedan kommer lite bilder från en oförglömlig resa till Turkan sommaren 2009 med Mackan och Lissan!




Fantastiskt vad bruna vi är här...hahah


Världens goaste män är dom där 2! Kolla Lisettes blir i bakgrunden!



Yo Yo, haha...Du ser ju iaf Cool ut Lisette...


Bruna och fina, och FULLT insmörjade med solkräm, duktiga var vi! Flagnade inte en enda liten skärva!


Bus, bus, bus, Massor av bus!


Vi 2 har kännt varann hela livet, haha...Kul har vi!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0