Tvättning

Godmorgon! :)
Vaknade av ett fint sms av Daniel 11:15! Det är ju så underbart att sova! Skulle nog kunna sova flera dygn, och ändå kunna sova ännu mer! Haha
Nu håller jag på att hänga upp tvätt, Daniel satte igång en maskin igår, men vår tvättmaskin är inte den snabbaste i världen precis! Jag tror den var klar vid 24...och då orkade vi inte hänga upp, så den fick ligga under natten, så körde han en sköljning innan han drog till läkaren.

Han har nämligen hämtat ut sin ÖVERLEVNADS-SPRUTA idag! ;), nä, så illa ska det inte gå denna gång! Men han är ju allergisk mot lite allt möjligt min älskling, så han hämtade ut en adrenalinspruta, samt tabbletter.
Förra gången vi var i thailand så fick han en anafylaktisk-chock! http://www.medeca.se/anafylaktisk-chock/anafylaktisk-chock En anafylaktisk reaktion är en livshotande överkänslighetsreaktion som påverkar flera organ i kroppen.
Vi tänkte att denna gång, så ska vi få en semester, utan risk för dödsfall...


Ett litet leeden fick han fram, trots allt! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! UCH! Vi var tre pers, som fick släpa in honom pi ambulanse, efter att han svimmat två gånger!



Daniel har alltid energi! Den mest underbara är han!


Snyggast i heeeela världen!





Nä, kanske att man ska fortsätta med tvätten! haha, innan den RÖTNAR!!

Sköt om er! OM EN VECKA OCH EN DAG ÅKER VII!!! vi bestämde igår att vi ska äta skaldjur nästahelg, någonstans på någon mysig restaurang i ett land mycket långt från svea!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men jösses!! Fyy vad läskigt, modigt av er att åka tillbaka ändå! Hoppas det går bättre den här gången då.

2010-05-26 @ 17:12:51
URL: http://mikis.bubbleroom.se
Postat av: Johanna

Man måste ju upp på hästen direkt när man ramlat, eller hur ;)



Kul att du skrev en kommentar BTW!

2010-05-26 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0