Road trip

Har precis ätit en favirit på spanska "spanjoren" - Bondegryta :) Kycklinggryta serverad med ris och nachos chips :) Tog även lite av deras goda salsa tip till. Underbart gott, och två matlådor blir det! Så innan vi åker på lång bilresa ikväll, så ska jag äta lite spansk mat igen! :)


Ja, ikväll bär det av mot Jönköping, ska hämta upp Daniel syster Sofie i Norrköping på vägen. Sen ska vi sova hemma hos henne tills imorgon, då åker vi till GEKÅS, ska shoppa lite till våra bebisar! :) Det ser jag fram emot, och jag tror inte att vi kommer att spendera så många timmar i det gula varuhuset denna gång. Ska åka hem till kinna så snart vi kan, så att vi får träffa familjen lite under helgen. På lördag, så åker vi till visingsö för att begrava älskade farfar. Även om det är en dag full av sorg, så hoppas jag på skratt och mycket kärlek! För vår släkt är väldigt kärleksfull mot varandra! Längtar till att få träffa alla goingar!

En annan sak som jag börjat upptäcka nu...är att min vinterjacka som jag köpte för några veckor sedan snart är urvuxen! haha..hur ska jag klara denna vinter? VAD SKA JAG GÖRA? Bebbarna kommer ju frysa supermycket, om dom inte får jacka på magen :)...får väl gå ner i förrådet och rota fram daniels Northface Dunjacka...hoppas på att den kan hålla min kropp varm ytterligare några veckor...eller ja, dagar!!! För tydligen så växer magen fort som bara den ;)


Nu ska jag slänga mig i soffan och vila lite innan jag ska jobba resterande 5timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0