STORA förändringar...


Jag VET att jag varit usel på att uppdatera bloggen...men det har sina rimliga förklaringar!
Jag har inte gjort så mycket om dagarna de senaste veckan, började jobba igen efter flera veckors "sjukskrivning".

Det är nämligen så att vi ska bli FÖRÄLDRAR, WOW!!! Jag är nu i Vecka 14+5dagar, mellan vecka 6-13 mådde jag oerhört dåligt. Jag har varit hemma från jobbet från 23Juli, tills i måndags, 13 September. Och, ja, jag har inte gjort annat än legat i soffan hela dagarna. Inte kunnat äta lagad mat, mått illa, osv...

Men ändligen har det vänt, ÅHH vad jag är glad för det, nu kan jag sakta men säkert börja äta igen. Kommer nog dröja ett tag innan jag längtar efter en rejälv köttbit, vet inte varför. Men jag har svårt att äta kött nu...

Även om jag och min underbara Daniel var ute och käkade igår, så åt jag mest potatisen, beasåsen och dom underbara grönsakerna! :) Visst blev det en liten, liten bit entrécote!

Vi är så otroligt glada! Tänk att vi ska bli föräldrar!
Bebisen som ligger och sprattlar i min mage...även om jag inte känt någon rejäl spark ännu...ska iallafall komma ut 16:Mars.


Jag har börjat få en liten mage nu, även om det kan vara allt möjligt som gör att den växer...hehe, men jag är stolt att den växer! Jag är ju gravid, sen får alla andra tänka vad dom vill! Det var iallafall en kille, som frågade rakt ut för ca 2Veckor sen, är du på smällen? Hehe, att han ens vågade fråga! :D

Så här ser vi ut nu iaf! ;)



Kram från oss tre!

Kommentarer
Postat av: Carin

WOHO!!! Johanna! GRATTIS!!!!!!! :D

2010-09-22 @ 06:31:35
Postat av: Tina

Stort grattis!!! Va roligt! :) Kram!

2010-09-24 @ 08:55:39
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: iidaa

grattis :)

så jäkla kul att ni ska få barn!

2010-09-25 @ 03:44:13
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilken fiin mage!!!

2010-09-26 @ 18:35:49
Postat av: Majo

Ååå Johanna, stort grattis! Här väntas också tillökning :-) Är i vecka 21 och bebisen beräknas komma 23 februari. STORT GRATTIS!

2010-10-11 @ 14:52:09
URL: http://lillahultet.blogg.se/
Postat av: Gjermundmolly

Very nice site. Well laid out.

2012-08-23 @ 07:31:08
URL: http://gjermundmolly.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0