TRÖTTER

Såhär känner jag mig, faktistk! Jag är så fantastiskt trött...somnade i soffan igår vid 23 tiden...och vaknade...hehe KL 13!! haha...helt utmattad, skulle nog gaktiskt kunna sova hela dagen. Utan att överdriva!
Graviditetssyndrom?  Ja, sova är skönt, fast lite jobbigt oxå...när halva dagen försvinner.

Måste städa och fixa här hemma...ska nog sätta mig och sy lite idag oxå...ska göra ett fint draperi att ha framför tvätten och tvättmaskinn så att de inte syns!

På fredag så kommer Markus och Lisette hit, Örjan och Pia kunde tyvärr inte... Jag jobbar till 21...som vanligt känns det som...men sen är jag ju faktistk i helgen!Jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara dagarna på jobbet, är så otroligt trött...håller på att somna...haha, hur skulle det se ut om jag stod och sov då? HAHA

Jaha...kanske skulle börja göra lite nytta här hemma...

ha en bra dag!
/Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0