BVC

Jag var iväg hos BVC, och fick komma in till min barnmorska, även om jag inte bokat någon tid. Men hon var snäll, och hade en lucka över till oss! Liv väger nu 3390 och är 52.8cm lång. Amanda vägde 3500 och var 52.4cm! Ser ni att Liv har vuxit om Amanda nu! et tycker jag är rätt roligt! Liv är nu 8cm längre än när hon föddes, och Amanda är 4,5cm längre.

Jag kollade även med barnmorskan angående Amandas öra, och hon sa att det var eksem, så vi fick en salva som man ska smörja på! Hoppas verkligen att svullnaden och rodnaden går ner.

Daniel var så underbar igår. "Visst blir man mer och mer kär i dom för varje dag". JA, det är så sant älskling!!


Såhär kan det gå till när dom äter!


Samsas om en babysitter går bra, ibland iallafall!


Kommentarer
Postat av: Helena

De är så söta!! Och små!!!

2011-04-26 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0