En vanlig måndag...

Fick sova någorlunda bra inatt, gick in och la mig i sovrummet vid 4-tiden. (Läs tidigare inlägg om varför jag sover på soffan...)

Twinsen vaknade kl 7, fick lite käk och somnade sedan om. Liv vaknade igen kl 9:30, vi väckte även syrran då. :) Nu sitter dom i sina babysitters och börjar bli trötta. Snart dags att lägga in dom för en liten tupplur! :)
För någon vecka sedan tog jag bort ders skorv, man smetar in en fet kräm i håret, låter det sitta ett tag sedan är det bara att pilla bort. Denna process håller jag på med nu, så när dom vaknar efter tuppluren ska jag pilla skorv! :)

JUST NU PÅ SPOTIFY - IDAS SOMMARVISA

 




En lite trött Amanda i matstolen. Perfekt att ställa dom mitt emot varandra, då kan dom sitta och prata med varandra ett bra tag.


Liv gillar oxå sin matstol, med lite stödhjälp så funkar allt!

Varför använda sina händer när man leker?
Lägg märke till vänstra armen hon har lite nonchalant bakom nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0