Vi lyckades få in ett besök  på världens b...

img_8344 (MMS)

Vi lyckades få in ett besök  på världens bästa affär! Så grymt bra grejer, blev stressigt trots effektiva 3timmar, inkl middag i restaurangen. Hann dock inte med all... Och som vanligt prioriterar jag bort mig själv! Jag som behöver lite nya kläder! Kidsen fick ialla fall saker! Tänk att jag kan skriva kidsen, vi har TVÅ! Helt ofattbart! :) nu lyssnar vi på musik genom afånen, lyxade till det med en FM-sändare (skickar signaler till radion så at man kan lyssna på musiken i telefonen!) NU-tvillingbesök hos Frida och Mattias Hassevind! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du får en bra kväll! :) <3

2011-08-19 @ 17:14:16
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0