12/2 LÖRDAG

Visst att det är svenskt att tala om vädret, men idag har
det faktistk varit en fantastisk dag i solens tecken!

Inatt somnade jag vid 01. Vaknade vid 5.30, gick då ut till soffan och somnade om vid 6.30.
Vid kl 9 vaknade jag av att Daniel var uppe och gick.
Inte så många timmars sömn, men det har ändå gått bra.

Just nu är Daniel ute och tar en promenad, jag var med till en början
men var sedan tvungen att gå hem...jag har inte varit ute och gått på flera månader.
Men jag har velat, och det är något som jag längtar efter att göra efter förlossningen.
Jag gick nog iallafall 500meter :)
En riktigt bra bedrift måste jag säga!

Idag har varit en soft dag. Vi käkade frukost framför tv:n, kollade på
"i rymden finns inga känslor"
Den var faktistk bra, det trodde jag inte först när den gick på bio. Men nu gav vi den
en chans. En "måbra-film" som jag rekomenderar dig att se.
Sen har vi varit hemma hos Daniels föräldrar en liten sväng.
Träffade tjejernas kusin Philip, med föräldrar.

Ikväll blir det att slappa på vårt vi, vilket är att umgås, spela spel, kolla på film och bara samla krafter till kommande vecka.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0