1:A FEBRUARI TISDAG

HEEEJ!!
Kolla in den här länken HusmanHagberg.

Så stolt!
Igår fick han äntligen sin registrering!




Idag var vi på vårt 6:e ultraljudsbesök. Flickorna följer sin egna kurva, och väger nu 1700gram. :) Så underbart att se dom på skärmen, även om det blir alltmindre man ser eftersom dom växer.

Jag var även hos barnmorskan idag, vi är lite fundersamma, både hon och jag.
För jag har haft huvudvärk och ögonflimmer några gånger, senast var igårkväll. Hon tog flera prover, men kostaterade att det inte var något som antydde på havandeskapsförgiftning. På torsdag ska jag på besök till läkaren, får se vad han säger. Nästa gång det händer, ska jag kontakta förlossningen! Ber att det inte ska vara några allvarliga fel!





Imorgon, blir det upp tidigt i ottan igen. För då ska jag och Monkan på utförsäljning av:

 

Hoppas på att fynda lite härliga kläder!

 

 


Kommentarer
Postat av: mockan

yeah det ska vi. REA gillas

2011-02-01 @ 19:56:17
Postat av: jennaann

Johanna! Jag vill se bild på magen :D

2011-02-02 @ 17:25:03
URL: http://jenniemaria.devote.se
Postat av: Maren Folke

Hej! Fin blogg du har :) Ville bara säga att jag med hade ögonflimmer, det var i v.37 och gick över efter några dagar. Det var obehagligt för jag kände mig även yr och jag minns att det kändes som om allt runt omkring mig snurrade runt. Alla prover såg fina ut så bm kunde inte hjälpa mig men som tur var gick det över :) Hoppas du mår bättre!

Kram /maren

2011-02-03 @ 13:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0