28/2 MÅNDAG

Har precis haft finbesök av Hannah och Jeremiah. Fick även träffa Danne en liten stunt.
Ikväll blir det sällskapsspel hemma hos dom.
Mysigt! Vi är så tacksamma över att vi hittat vänner som er!




Imorgon går vi in i månaden då våra älsklingar ska komma!
Tiden går fort, och den får gärna gå liite fortare!!
Varje gång jag vaknar på natten för att gå på toa, så kollar jag efter tecken på att förlossningen är på G. Men än så länge trivs dom bra i mammas mage.

Jag har vuxit lite här och var under dessa månader, men det är ingenting som stör mig över huvud taget!
Endel kan tycka att det är jobbigt att inse en viktuppgång på över 20Kg, men för min del är det helt OK.
Jag är tacksam över att jag inte blivit tjock i övrigt.


Startvikt:
74KG
NU: 94KG

Midjemått vid start:
92cm
NU: 126cm

Lår vid start:
64cm
NU: 67cm

9månader UPP, och 9 månader NER. Längtar till dess att jag kan ut och ta promenader, eller besöka friskis igen. Har inte varit ute och rört på mig dom senaste 3månaderna...

Det hade varit väldigt intressant att veta hur mycket vader, och anklar har vuxit, samt om fötterna blivit mycket större. Jag känner att det är tightare när jag tar på mig vissa skor...


Nu tänkte jag ta mig ett bad. Älskar att bada, men för tillfället är det mer jobb än njutning.
Samtidigt är det så skönt att slappna av i badet, och smärtan blir mindre för ett tag.
För tillfället är jag och ALVEDON väldigt goda vänner.
Min barnmorska säger att jag ska ta det för foglossningen, och i just denna punkt lyder jag henne UTAN någon som helst ifrågasättning!
Och det hjälper, iallafall när jag tar två åt gången!


Köpte mig föressten en BELLY BANDIT - Bamboo på Blocket häromdagen.
Denna sägs vara ett under efter förlossningen.
Hjälper magmusklerna att dra ihop sig till sin ursprungliga position.

Kommentarer
Postat av: Helena och Filip

Ja nu är det äntligen mars =)

Här finns en till som ständigt kollar efter tecken på nätterna ;-)

2011-02-28 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0