4 FEBRUARI - FREDAG

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det DANIELS 28-års dag! HIPP HIPP HURRA!!!
JAG ÄLSKAR DIG!!

Jag gick upp vid 7.30 och gjorde födelsedagsfrukostbricka till födelsedagsbarnet. Han blev glad för sina presenter! :)
När Daniel sen gick till jobbet vid 9, så gick jag upp och åt lite frukost, sen kröp jag ner i sängen igen. Vaknade vid 12-tiden. Låg och drog mig ett bra tag.

Jag har tvättat igenom tjejernas kläder. Vet inte om det behövs egentligen, men jag hade inte så mycket att göra igår, så då passade jag på att tvätta. Så idag har jag vikt och fixat med BB-väskan.

Om ca 1timme så kommer Daniels mamma, pappa och
syster, man och deras sonpå besök.  Jag ska ställa mig och förbereda maten.
Potatisgratäng, rostade rotfrukter, oxfile, rostbiff och god sås.


För er som undrar, så var jag hos läkaren igår. Han var helt övertygad om att det var
migränanfall som jag fått. Skönt att veta att det inte är något annat.
Han sa att en del kvinnor får mindre migrän när dom är gravida, vissa får mer. Så jag är glad att jag får det
bara när jag är gravid. Hoppas verkligen att det inte håller i sig efter graviditeten.

Nä, nu ropar grytorna!

Kommentarer
Postat av: pia

Va roligt med en tvillingblogg!!



Tycker förstås både jag o Örjan om som också är tvillingar. Dina tjejer kommer att vara så glada för varandra:) (för det mesta iaf;)



Stor kram från 4:an

2011-02-04 @ 23:03:20
URL: http://livetpafyran.blogspot.com
Postat av: Marianne

Tack ska ni ha för igår kväll. Det var så gott och mysigt!!!!!

2011-02-05 @ 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0