14/1 - FEM ÅR!

Idag var det fem år sedan vi satt på den där härliga restaurangen Agaton inne i gamla stan. Daniel gick ner på knä och frågade om jag ville bli hans hustru! Fem år, det har gått fort. När vi gifte oss så sa vi att vi ska skaffa barn inom 3år, men det blev det inte...men om man slår ut det så blir det ju i snitt ett barn var 2 2/5:e år, eftersom vi får tvillingar i Mars, och vi gifte oss i Maj. :)

Idag blev jag väckt med frukost på sängen, med precis den frukosten som jag gillar allra mest. God Juice, STOR kopp te (som jag förövrigt bara kan unna mig några gånger i veckan nu, när jag äter järntabletter.) Godaste frukt-yoghurten från LIDL, med flingor och två goda mackor. Och självklart levande ljus! :)
han är så fin min älskling!

Detta var den bilden daniel hade som profilbild på communityn vi träffades på!


Så söt i sitt blonda hår! ;)

 

Bröllopsresan till Gran Canaria...vi är ser så små ut!

Bröllopsfotografering...HAHA...men VAD GÖR GE-KÅS påsen i bakgrunden??

 

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!
SPELAR VERKLIGEN INGEN ROLL VAD SOM HÄNDER,
JAG KOMMER ALLTID STÅ FAST VID DIN SIDA!


Kommentarer
Postat av: Alex

Såååååå underbart det lät med att få frukost på sängen!! Det e du värd!! ;) grattis till er båda!! Saknar er!!!

2011-01-14 @ 15:46:00
Postat av: Daniel

Tack fina du!

Tack för dessa fina 5 år som har gått! Tänk alla år vi har framför oss med våran familj!

Älskar dej finaste du!

2011-01-14 @ 18:11:35
Postat av: Marianne

Så varm jag blir i hjärtat. Vilken vacker och go fru min son fick!!!!!

2011-01-14 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0