Fullt ös!

Jag känner verkligen att jag är "varannan-dag-pigg". Om vi håller igång en hel dag, så är jag slut dagen efter. Jag har insett att det är så det är när man är mamma, för Hannah är precis lika dan.
I helgen har det verkligen varit fullt ös HELA tiden! Jag är slut nu, och vi ska egentligen till öppna förskolan och hämta hand och fotavtrycken vi gjorde där i torsdag. Jag får nog ta och vila upp mig lite, så får vi dra senare!

 

Här kommer lite photoshoot från dagarna som varit!

 


Här ligger hela barnligan och leker i babygymmet hemma hos Britt och Pekka. Vi var nämligen på 50års kalas igår. Liv håller klänningen intakt...men Amanda spydde ner sina kläder tre (!!) gånger igår, haha...slutade med att kläderna tog slut och hon fick åka hem i en kofta och byxor!


För några minuter sedan var Liv pigg och glad i min famn, nu sover hon och syrran i sängen i sovrummet! Det vänder fort! haha

 

 

 


Gosepluttarna i mammas och pappas säng. Mystid på lördagsmorgonen.

 


Bästisen Jeremiah!


Fyra månader gamla...

 


Bara några dagar gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0