Strul...

Jag har bloggat flera inlägg med mobilen, men det har varit något fel med serven så dom har inte publiserats. Men nu ska det vara fixat! :)
Det har varit härliga dagar och vi har njutit av solen...Daniel har jobbat men jag och tjejerna har gått härliga promenader!

Här kommer lite bilder.


Skönt att sova utan några kläder.
Det är svårt att ha skydd för solen, för när man har två paraplyer blir vagnen vädligt otymplig. Brukar hänga för filtar, som hänger längst med sidorna...annars blir det instängt.


Jag och en av skruttungarna! Vi softade lite i skogen och kollade på alla träden.


Tvillingar? :)


Jag ser inte vem som är vem på den här bilden..haha


Amanda fick sitta i mitt knä medans Liv sov :)


Liv ligger och myser i vagnen. Härligt att vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0