19:e Mars 2011

HEJ!
Vad ska man börja skriva? Våra älskade tjejer är här nu!

LIV
17 Mars 2011
Tid: kl 23.44
Vikt: 2575 gram
Längd: 45 cm

AMANDA
17 Mars 2011
Tid: kl 23.49
Vikt: 2715 gram
Längd: 48 cm



Livet på BB är underbart, personalen är fantastisk. Våra flickor är ljuvliga! Jag kommer berätta min förlossningsberättelse en annan gång. Men i korthet så gick allt bra. Inga komplikationer uppkom, och jag fixade världens coolaste grej!


Det är så underbart att vara föräldrar. Dagarna går fort, trots att vi inte gör annat än att hänga på BB rummet. Timmarna flyger iväg bara i vetskapen att vi har världens finaste töser hos oss nu! Vi kan sitta och kika på dom i evigheter, och sniffa och pussa till oändlighet!

Tjejerna har precis badat, och vi fick lära oss hur vi ska tvätta dom. Nu ligger dom i sin "balja" och suger på tummen och är tillfreds med livet. Daniel har värmt sin mat och sitter och äter. Det kostar 200:- natten för honom att sova här. Då får han frukost och kvällsmat. Jag tycker det är hur bra som helst. vi blir ju ompysslade som drottningar och kungar på slottet. Jag blir serverad lunch och middag direkt till sängen. God mat är det!

Det är skönt att ha vetskapen om att vi får stanna kvar här så länge vi vill. Vi får åka hem imorgon om vi vill, men kommer stanna tills på Måndag. Kan lika gärna vara här och få alla råd och tips som vi behöver, som att vara hemma.

Nu ligger Livan i min famn och Mandy är med pappa på en promenad i korridoren.

Tyvärr funkar det inte att lägga upp bilder just nu!!

vi hörs!



Kommentarer
Postat av: jenny

Massa grattis till er, vilken lycka. Skönt att höra att ni mår och har det bra och att ni blir väl ompysslade.

2011-03-19 @ 21:04:44
URL: http://lovemejja.blogg.se/
Postat av: mockan

blir alldeles tårögd av att läsa att ni har det så otroligt bra, det är ni välvärda. Längtar tills ni kommer hem så att vi kan få en liten skymt av de små. Vilka smeknamn de fått. Underbart söta kort på FB.

Ta hand om er nu

Stora kramen monkan & co

2011-03-19 @ 21:45:39
Postat av: Helena

Grattis!! Åh vad underbart, jag har tänkt på er! Massa kramar!!

2011-03-19 @ 22:00:11
Postat av: Lina Jensen

Stort grattis till er! Njut nu :)

2011-03-19 @ 22:13:29
Postat av: jenny w

:) helt underbart!!! Om jag vore ni skulle jag stanna tills jag blev utsparkad! Härligt att bli så uppassade! STORA OCH MÅNGA kRAMAR!!

2011-03-20 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0